Teslim&İade

Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?

  • Siparişiniz anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile gönderilecektir.

Siparişim ne zaman kargolanır?

  • Siparişiniz, siz siparişi verdikten sonra 1-5 iş günü içinde kargoya verilecektir.

Kargo paketi hasarlı/eksik ise ne yapmalıyım?

  • Kargo paketini her zaman kargo görevlisi yanında kontrol edip açmanız, paket taşıma sırasında hasar görmüşse ya da paketinizde eksiklik varsa kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturup, paketi tekrar adresimize göndermeniz gerekmektedir.

Faturamı kaybettim? Ne yapmalıyım?

  • Mail adresinizi iletirseniz tekrar size faturanızı mail atarız.

Diğer tüm sorularınız için bize mail adresimizden ve telefon numaramızdan ulaşabilirsiniz.

İade ve İptal Şartları

Ürün kusurlu çıktı ise ya da ürünü beğenmedi iseniz, ürünü iade edip ücret iadenizi alabilirsiniz.

İade sürem kaç gündür?

  • İade süresi, sipariş size teslim edildikten itibaren 14 iş günüdür.

İade şartları nelerdir?

  • Ürünü kullanmamış ve yıkamamış olmanız gerekmektedir.

Ürünü iade etmek istiyorum? Ne yapmalıyım?

  • İade taleplerinizi info@moosh.com.tr adresinden bize iletebilirsiniz.
  • İadeyi anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile göndermeniz gerekmektedir. 
  • Anlaşmalı olmadığımız firmalar aracılığıyla alıcı ödemeli yapılan gönderiler kabul edilmeyecektir.

Siparişimi iptal etmek istiyorum? Ne yapmalıyım?

  • Siparişiniz kargolanmadı ise info@moosh.com.tr adresine mail atıp siparişinizin iptalini talep edebilirsiniz.